Šolak je prepoznatljiv po svom doprinosu u više sektora, uključujući tehnologiju, medije i sport, čime je značajno uticao na ekonomski i društveni razvoj regiona. Njegova sposobnost da prepozna i iskoristi nove poslovne prilike odvela ga je do vrha poslovnog sveta, gde je postao sinonim za inovativnost i uspešno preduzetništvo.
Kako je Dragan Šolak stvorio bogatstvo
Put Dragana Šolaka ka bogatstvu započeo je 2000. godine, kada je osnovao SBB. Ova inicijalna kompanija postavila je temelje za njegov budući uspeh. Šolak je brzo prepoznao potencijal širenja usluga i 2007. godine, SBB se spojio sa Telemachom. Ovaj potez bio je ključan u širenju poslovanja van granica Srbije.
Devet godina kasnije, pod Šolakovim vodstvom, SBB je akvizirao Total TV, čime je dodatno proširio svoj uticaj u oblasti telekomunikacija i medija. U periodu od 2010. do 2013., Šolak je nastavio s akvizicijama, preuzimajući više lokalnih kablovskih operatera u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji.
Vrhunac Šolakovog uspeha desio se 2019. godine, kada je United Group akvizirala Vivacom, vodećeg telekomunikacijskog operatera u Bugarskoj. Ova akvizicija dodatno je učvrstila njegov položaj kao jednog od najuticajnijih telekomunikacijskih i medijskih preduzetnika u regionu.
Koliko je bogat Dragan Šolak
Kompanije Dragana Šolaka
Pored toga što je vlasnik Sautemptona, Dragan Šolak je vlasnik ili suvlasnik i mnogih kompanija. Neke od kompanija u kojima Dragan Šolak ima udela su:
- SBB
- United Media
- Grand
- Shoppster
- Direkt media
- United cloud
- Brainz
United Media
- Nova
- N1
- Sportklub
- IDJ
- Grand
- Nova
- N1
- Zadovoljna
- Danas
- Vijesti
- City magazin